harold-into-south-east-asia.reismee.nl

First story Malaysia.

En ja hoor!!! Daar is-tie dan met m`n eerste reisverhaal vanuit Malaysia. (Het werd onderhand wel een beetje tijd zeker!! haha). De vlucht vanuit Dusseldorf is (zonder vertraging) perfect verlopen!) en was dus lekker op tijd (09.00U) in het hostel in hartje Kuala Lumpur. Hier ben ik 4 dagen gebleven en heb verschillende uitstapjes gemaakt naar oa:Sky-tower, Pertonas tower, Batu Caves en Putrajaya. Maandag heb ik de bus genomen naar de `Cameron Highlands` op zo`n 250 km ten noorden van Kuala Lumpur. Helaas was de airco stuk (hij kon alleen maar op standje `vrieskist`) en was dus erg blij dat de rit maar 4 uur duurde omdat ik langzaam maar zeker aan mijn stoel aan het vastvreizen was!! Eenmaal gearriveerd in de `Cameron highlands` ingecheckt in `Daniels lodge`. Dit is een heel leuk hostel met iedere avond een heus kampvuur om een beetje warm te blijven. De temperatuur daalt hier `s nachts naar 10!!! graden celcius gezien de hoge ligging (1500m). (Ik dacht toch zeker dat ik in een TROPISCH land was!!). Gisteren heb ik een dagtour in de bergen gemaakt en oa naar een theeplantage en insecten/vlinderfarm geweest. Was een hele leuk dag!. En ja hoor!! `S avonds weer bij het kampvuur gezeten om m`n schoenen te drogen van de `hike`. wat overigens ERG vervelend is bij een biertje!!!! haha.