harold-into-south-east-asia.reismee.nl

In een recordtijd na aankomst in Borneo in een politieauto!!!

Hey hey,,,

De vorige keer heb ik jullie achtergelaten in Kuala Lumpur dus bij deze een update op dit blog.Op 03 feb. ben ik vanuit Kuala Lumpur naar Kuching (Borneo) gevlogen en bij aankomst was het dus op zoek naar een bus die me naar het centrum zou brengen. (Taxi kan ook maar ik blijf wel een `budget` traveller natuurlijk!! haha).Na een kwartier gezocht te hebben (De bushalte MOEST hier toch ERGENS zijn??) het uiteindelijk aan een politie-agent gevraagd die me mededeelde dat deze halte niet meer bestond,en de volgende 20min!!! lopen was. (Niet echt lekker met 32 graden en een backpack op je rug) Maar hij zei dat hij toch naar het centrum ging en bood me een lift aan!!! Ik zat dus al na 15 min bij aankomst in Borneo in een politie-auto!! (compeet met toeters en bellen!!) haha. Bij het naderen van het centrum was de rust weder gekeerd en hij dropte me op de stoep van het hostel!!. Vervolgens ben ik 2 dagen in Kuching gebleven en op 06 feb. naar Bako nat. park gegaan. Dit is het oudste nat. park van Borneo met heeeeel veeeeel wildlife. Op 08 feb. vervolgens weer het vliegtuig in naar Mulu nat.park (1,5uur vliegen met een klein propellor-vliegtuigje). Mulu nat-park staat bekend om z`n vele grotten en tevens de grootste grot ter wereld: De `Deer-cave`. Hier ben ik 4 nachten gebleven.Gisteren ben ik naar Miri gevlogen (30min met het zelfde kleine propellorvliegtuigje) en werdt metteen bij aankomst in het hostel door de manger uitgenodigd voor een diner bij zijn baas thuis,samen met zo`n 60 andere hostel-gasten!!! Dit was ter ere van het `Chinese Newyear` (begint op 03 feb en duurt 1-2 weken). Het was een hele gezellige avond compeet met de 60 hostel-gasten en ongeveer 50 familieleden!!! Vanmorgen de bus genomen en ben op dit moment in het olie-staatje Brunei. Morgen met de bus naar Kota-Kinabulu in Sabah.

Cheers harold.

Reacties

Reacties

frank & angéle

Hee Harold, Wat dacht je in die politiewagen? Welkom thuis? Haha. Dit was de eerste keer dat je niet hoefde af te rekenen aan die gasten, zeker! Hallee manneke, goeie reis nog, hè!

jan veraa

dat is nog eens gaaf harold en moest ie geen fooi hebben haaaaaaaaa

harold zelf.

Idd. de 1e keer in een politieauto ZONDER af te rekenen.
(Had ik zelf nog niet aan gedacht)!!
Heb hem geen fooi gegeven omdat harold en politie vaak niet zo goed samenwerkt!haha.

Oma van Esch

Hoi Harold ;zo te zien gaat het daar goed ,ik vraag me af of je nog wel terug komt.

harold zelf

Hoi oma!! wat leuk van u te `horen` via mijn blog!!
(Ik wist wel dat u talent had wat computers betreft!!!haha). Hier gaat het uitstekend!! Ik kom ZEKER terug naar nederland maar stiekem zit er toch alweer een reis in de plannig!! haha.
Tot begin April!! Groetjes Harold.

Dorien

Hey,
wat lees ik nu, nog niet terug en alweer een nieuwe reis aan het plannen..... Zou eerst even terug komen. Zien we je ook nog een keer. Word weer een keer tijd voor een biertje ;-)

harold zelf

Hey Dorien... Je kan ook ff hier heen komen voor een biertje!! Ik trakteer!! `Het bier dan he` haha.

harold zelf

Hey dorien,, Als je hier heen komt trakteer ik op bier!!! haha

Dorien

Euh.... Wel een plan, maar gaat helaas niet lukken.
Biertje in Nederland? Zal ik betalen!

ramon

hey don
de politie is je beste vriend!
er zijn dus nog landen op de wereld waar dat echt zo is.
maar ge maakt weer skon dinge mee, geniet nog kerel want zoals ge al zegt, al weer over de helf. time flys when you fun!
gr ramon

harold zelf.

heeeeyy don-Ramones!! Da is lang geleeje!! De politie is hier zo slecht nog nie!! haha. Cheers Harold.

Je Moeder...

Hey Harold......

Je Moeder...

Hé Harold ; je hebt vast weer een grote ervaring in Maleisie en Borneo opgedaan, met mooie verhalen en foto's
Nou kerel een goede reis naar Viétnam , en geniet er nog maar eens vier weken van wand dan zal er weer gewrkt moeten worden HaHaha.

Groetjes van ons.

harold zelf.

Hey moedertje..haha... Net wanneer ik niet aan werken denk herinner jij me er weer ff aan. ERG leuk! maar wel de realiteit vrees ik!! haha. Zo weer een verhaaltje en foto-update...

oma van esch

Nog hartelijk bedankt voor de mooie kaart! ( al even geleden)
Ik ben blij dat je nog aan mij denkt!
Veel plezier nog in het verre oosten..

Groetjes van je Omaatje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!